Najczęściej zadawane pytania
• Jakie są koszty dostawy?
Oferujemy BEZPŁATNĄ DOSTAWĘ przy wartości zamówienia powyżej 100 zł na produkty nieprzecenione. Poniżej 100 zł, oraz na produkty przecenione o 50% i więcej, koszt dostawy wyniesie 13 zł.
• Czy mogę dokonać zwrotu produktów?
Tak, można zwrócić produkty zamówione w naszym sklepie internetowym na stronie www.officeshoes.pl.
Zwrotom nie podlegają produkty kupione w sklepach stacjonarnych, o czym klient jest informowany podczas zakupów przez naszych pracowników.
Sprawdź jak zwrócić buty kupione internetowo.
• Czy muszę płacić za zwrot?
Zamówione w sklepie internetowym obuwie można zwrócić bezpłatnie w jednym z naszych sklepów stacjonarnych, lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu lub za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W przypadku chęci odesłania produktu bezpośrednio do naszego biura w Katowicach, koszty przesyłki ponosi klient.
• Jakie formy płatności są dostępne?
Płatności można dokonać online, za pośrednictwem serwisu Przelewy24 lub PayPal.
Serwis Przelewy24 umożliwia automatyczne płatności przelewami online z większości banków w Polsce, kartami płatniczymi oraz BLIK, Pay Po, Google Pay i Apple Pay. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie Państwa transakcje przebiegaja szybko i bezpiecznie.
• Czy można wybrać PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE?
Nie - na www.officeshoes.pl nie oferujemy opcji płatność przy odbiorze. Zamówienie należy opłacić z góry podczas procesu składania zamówienia. Wtedy zamówienie przechodzi do realizacji.
• Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
Standardowa dostawa to 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach dostawa może wynieść ok. 5 dni roboczych.
Dokładne informacje o czasie dostawy pojawią się na stronie produktu po wyborze konkretnego rozmiaru.
Produkty są pakowane i wysyłane w dni robocze. Operatorem dostaw jest wskazana podczas składania zamówienia firma: DPD lub InPost. W momencie przejęcia przesyłki dostawca wysyła wiadomość e-mail z niezbędnymi informacjami. Na podstawie dostarczonego numeru listu przewozowego można monitorować przebieg dostawy na stronie: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke lub https://inpost.pl/sledzenie-przesylek.
WAŻNE!
- Jeżeli Twoje zamówienie obejmuje kilka par butów możliwe, że otrzymasz je w oddzielnych paczkach.
- Jeżeli Twoje zamówienie jest o wydłużonym czasie dostawy (do ok. 5 dni roboczych) wtedy pierwszą informację od firmy kurierskiej otrzymasz gdy zostanie ona przyjęta w oddziale centralnym firmy przewozowej. Zazwyczaj trwa to ok. 2-3 dni roboczych.
• Czy jest możliwość odbioru towaru osobiście?
Tak! Możesz skorzystać z opcji Click&Collect. Jak to zrobić?
- Wybierz buty i rozmiar, sprawdź dostępność w wybranym sklepie.
- Kliknij w przycisk "Zamów z odbiorem" na karcie wybranego sklepu i zapłać wygodnie online.
- Poczekaj na potwierdzenie e-mail.
- Gdy dostaniesz informację, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru, przyjdź do wybranego przez siebie sklepu.
- Złożone w ten sposób zamówienie możesz odebrać w dogodnym czasie i nie musisz płacić za dostawę.
- Zamówienie można odebrać przez 15 dni, w tym czasie towar zostanie zarezerwowany w wybranym sklepie.
• Nie mogę określić kiedy będę dostępny w domu, aby odebrać paczkę DPD. Co mam zrobić?
Po otrzymaniu wiadomości od operatora dostawy istnieje możliwość zmiany adresu oraz terminu doręczenia. W tym celu należy wyszukać paczkę na stronie DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke oraz przejść do "zarządania paczką".
• Cena produktu zmieniła się pomiędzy zamówieniem a dostawą. Którą cenę muszę zapłacić?
Obowiązuje cena w momencie składania zamówienia. Kwota do zapłaty jest umieszczona również w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia i przyjęcie go do weryfikacji.
• Zamówiłem/-am zły model/rozmiar na www.officeshoes.pl. Chcę zwrócić zamówiony towar. Co powinienem/powinnam zrobić?
Z chęcią wymienimy niewłaściwie zamówione buty. Kwota „nowych” butów nie powinna być jednak niższa, nie dokonujemy zwrotu różnicy w cenie. W naszym sklepie internetowym można zwrócić towar bez podawania przyczyny w terminie 365 dni* od otrzymania przesyłki. Dodatkowe prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do oznaczonych produktów, które nie są objęte prawem do zwrotu do 365 dni, a oznaczenia te są wskazane w opisie produktu. Produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do dalszej odsprzedaży. W obu przypadkach towar należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy / wymiana”. Druk został dołączony do faktury i wysłany wraz z zamówieniem lub jest do pobrania w odnośniku poniżej:
Formularz odstąpienia od umowy / wymiany: [POBIERZ]
Adres do wysyłki:
SHOEBOX Polska Sp z o.o.
ul. Józefowska 46/7
40-144 Katowice
• Czy mogę zwrócić zamówienie internetowe w sklepie stacjonarnym?
Można przekazać do zwrotu produkt w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Lista sklepów dostępna jest tutaj. Aby usprawnić procedurę prosimy o przyniesenie butów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i fakturą, która była dołączona do paczki. Zwrot środków nastąpi przelewem na konto wskazane w formularzu zwrotu.
• Jak mogę złożyć reklamację?
Buty należy odesłać na adres naszego biura w Katowicach, jak w punkcie powyżej wraz z protokołem reklamacyjnym i dowodem zakupu. Szczegółowe informacje są dostępne w odnośniku: Reklamacja produktu.
• Czy sklep Office Shoes jest bezpieczny?
Marka Office Shoes jest bezpieczna i godna zaufania. Zapewnia klarowną politykę zwrotów, wymiany i reklamacji, co ułatwia klientom dokonywanie transakcji. Dodatkowo, obecność licznych siedzib stacjonarnych w całej Europie wschodniej i centralnej potwierdza jej rzetelność oraz solidność.
• Czy sklep Office Shoes ma oryginalne obuwie?
W ofercie znajdziesz jedynie oryginalne buty, eliminując ryzyko kupowania podróbek. Nasze zasady i podejście do klientów opierają się na uczciwości i transparentności. Możesz być pewien/a, że każda para obuwia nosi znak autentyczności i wysokiej jakości.
• Mam kilka dodatkowych pytań, gdzie można uzyskać odpowiedzi?
Zapraszamy do zadawania pytań na nasz adres mailowy: officeshoes@officeshoes.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48323072035 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16).
ZAPRASZAMY!